Osobní charakteristiky uživatele z Facebooku pak budou přístupné i přes stránky Yahoo včetně titulní stránky a e-mailu. Další nástroje dají lidem například možnost dát přátelům z Facebooku vědět, co dělají.
Yahoo má sice celosvětově internetovou populaci o téměř 600 milionech lidí, během posledních let se ale uživatelé na jejích stránkách zdržují kratší dobu. Jedním z důvodů je, že lidé čím dál více navštěvují sociální sítě, kde probírají s rodinou a přáteli, co je nového, a vyměňují si fotografie, videoklipy a hudbu.
Yahoo proto počítá s tím, že více uživatelů zůstane na jejích stránkách, když při tom budou moci monitorovat, co se děje na Facebooku. Udržet lidi na svých stránkách déle pro ni znamená i větší sledovanost reklamy, nárůst jejího prodeje i tržeb za ni.
Napojení Yahoo na Facebook je jen prvním krokem Yahoo ve snaze vytvořit na svých stránkách sociální centrum. Během léta chce napojit osobní kontakty ze vzkazů na Twitteru a do konce roku spustí internetové hry, které vytváří společnost Zynga.
K osobním informacím se Yahoo staví opatrněji než Facebook a pokouší se uživatele přimět k tomu, aby citlivé informace sdíleli obezřetně. Kontrolu nad osobními daty chce proto zjednodušit a vyzývá lidi, aby nastavení svých stránek přehodnotili, napsala agentura AP.