Česká spořitelna zprovoznila na 4. listopadu novou službu tzv. přímého bankovnictví, s názvem SERVIS 24 - Internetbanking. Jde o službu, jejímž prostřednictvím je možné ovládat sporožirový či běžný účet prostřednictvím Internetu. Za jediný týden své existence získala nová služba již přes 11 000 klientů.
Internetbanking patří mezi nejmodernější služby přímého bankovnictví na trhu. Je jednoduchý na ovládání a orientaci a umožňuje realizovat celou škálu služeb: od obsluhy účtu přes informace o úvěrových, hypotečních a majetkových účtech až po informace o produktech České spořitelny a jejích dceřiných společností.
Internetbanking je další ze služeb přímého bankovnictví, které souborně patří do služby SERVIS 24 - ta tak nyní klientům nabízí za jediný poplatek a se stejným souborem identifikačních znaků a hesel přístup k účtu přes telefon i Internet.
SERVIS 24 zavedla Česká spořitelna v roce 2001. Na počátku své existence nabízel SERVIS 24 přístup k účtu pouze přes telefon s tím, že další funkčnosti služby budou postupně přibývat. SERVIS 24 je pilířem přímého bankovnictví České spořitelny. K dnešnímu dni využívá tento produkt již přes 325 000 klientů.
Česká spořitelna předpokládá, že by na konci příštího roku mohlo její internetové bankovnictví pod službou SERVIS 24 využívat 75 až 100 tisíc lidí. Předchozí službu používalo zhruba 20 tisíc lidí.
Na přelomu roku 2002 a 2003 dokončí Česká spořitelna také svoji nabídku v oblasti GSM Banking SIM Toolkit, který bude poté poskytovat pro všechny operátory mobilních telefonů. Banka chystá bankovnictví přes mobilní telefon také s Oskarem.
Zdroj: tisková zpráva ČS a ČTK