Adidas dosud předpokládal, že letošní tržby za prodej výrobků se vztahem k fotbalu se budou pohybovat kolem 1,3 miliardy eur. Z průběžných výsledků je ale prý vidět, že nad očekávání lépe si nyní vede i jeho součást Reebok, která patří do skupiny Adidas teprve pět let.
Adidas je ve svém oboru světovou dvojkou, první je americká společnost Nike. Kromě toho, že Adidas dodává na mistrovství světa míče, dodává dresy pro rozhodčí a vybavení pro 12 týmů, včetně jihoafrického, řeckého anebo španělského.
Šéf Adidasu Herbert Hainer řekl, že celkově příznivý vliv bude mít na firmu i revalvace čínského jüanu, s kterou management počítá díky oznámení čínské centrální banky. Adidas také očekává, že v letošním roce prodá více než 20 milionů fotbalových míčů.
Adidas zlepšil výhled už v květnu, kdy se přidal ke svým rivalům jako je Puma. Ta je třetím největším výrobcem sportovního doplňků na světě. Adidas tehdy uváděl, že letos počítá s růstem zisku na 430 až 480 milionů eur (od 11,1 až 12,4 miliardy Kč). Loňský rok naopak pro firmu nebyl úspěšný.
Konkurenční Nike na letošním mistrovství světa ve fotbale sponzoruje deset týmů. Puma sedm, mimo jiné také italský.