Prvenství druhé největší pojišťovně českého trhu patří i v několika dílčích kategoriích: Dostupnost (počet poboček, rozsah úředních hodin na pobočkách a dostupnost telefonního kontaktu), Komunikace s klientem (hodnotila se vstřícnost komunikace po telefonu, kvalita a rychlost odpovědi na e-mail) a v hodnocení designu, obsahu a technického zpracování internetových stránek. V celkovém hodnocení soutěže pak Kooperativě patří stříbrná medaile.
„Velmi mě těší zejména prvenství v oblasti servisu pro klienty. Je to oblast, která je pro nás naprosto zásadní a tato soutěž potvrzuje, že naše neustálá snaha o co nejlepší a nejvstřícnější služby míří správným směrem,“ zdůraznil předseda představenstva a generální ředitel Kooperativy Martin Diviš v průběhu dnešního slavnostního předávání cen Hospodářských novin v hotelu Mariott.
Banky a pojišťovny jsou v rámci soutěže Nejlepší banka 2010 a Nejlepší pojišťovna 2010 hodnoceny jak z pohledu klientského přístupu – nejvyrovnanější a cenově nejvýhodnější nabídky produktů a služeb - tak i z hlediska hospodářských výsledků, které dokládají finanční stabilitu společnosti a její přínos pro akcionáře. Vyhlašovatelem soutěží jsou Hospodářské noviny, partnery jsou společnosti KPMG Česká republika společně s IBM Česká republika, mediálními partnery jsou ČRo 1 – Radiožurnál a ČT24.