Zisk na akcii klesl na 59 centů ze 63 centů před rokem. Tehdy ale podnik zaúčtoval mimořádný příjem 68 milionů dolarů v souvislosti se zvýšením podílu v provozovateli sítě KFC v Šanghaji. Bez jednorázových položek zisk na akcii v letošním čtvrtletí činil 58 centů, zatímco na trhu se čekal zisk 55 centů na akcii.
Tržby meziročně vzrostly na 2,57 miliardy dolarů z předchozích 2,48 miliardy USD. Ředitel podniku David Novak řekl, že s ohledem na obtížné makroekonomické klima je firma s výsledky spokojena, investorům ale takové sdělení nestačilo. Zarazilo je hlavně to, že firma snížila výhled zisku na akcii na celý letošní rok na 2,43 USD.
Yum Brands v posledních letech hodně těží z expanze v Číně. V obchodech, které jsou tam v provozu minimálně rok, se ale tržby ve druhém čtvrtletí zvýšily jen o čtyři procenta. Novak také uvedl, že je třeba v Číně počítat se zvyšováním mzdových nákladů. Investoři tyto informace vyhodnotili jako negativní a poslali akcie firmy dolů o tři procenta.
Yum Brands vedle řetězce KFC provozuje i řetězce Taco Bell a Pizza Hut. V České republice je více než 50 restaurací KFC, které na základě licence provozuje polská společnost AmRest.