Je zřejmé, že stále více lidí se aktivně zajímá o to, kolik jim jejich banka účtuje za běžné bankovní služby.
Diskuse kolem bankovních poplatků nese své ovoce - stále více lidí si všímá toho, kolik platí za bankovní služby, a v případě nespokojenosti se odhodlá ke změně. Fio tak ve druhém čtvrtletí tohoto roku získalo téměř 5000 nových klientů s běžným účtem bez poplatků, což je historicky kvartální rekord. Celkem má Fio již přes 31000 klientů využívajících výhod vedení účtu i realizace neomezeného počtu tuzemských transakcí zdarma.
„Kromě získání bankovní licence v rámci Finanční skupiny Fio k většímu zájmu o naše služby paradoxně přispěly i konkurenční finanční ústavy, které ohlásily zvýšení bankovních poplatků. Podobných kroků zůstanou naši klienti ušetřeni - jak jsme již v minulosti deklarovali, politika nulových poplatků za standardní bankovní služby je pro nás klíčová a nehodláme ji měnit," komentuje vývoj počtu nových klientů Jiří Vodička, ředitel pro strategii a marketing.