Firma tak nepřikročila ke svolání vadných přístrojů k opravě, jak některá média spekulovala.
Na technickou podporu se podle Jobse kvůli problémům s příjmem mobilního signálu dosud obrátilo 0,55 procenta majitelů iPhonu 4. Podíl zákazníků, kteří přístroj vrátili, je pak zhruba třikrát nižší než u jeho předchůdce iPhonu 3GS. Podobné problémy s příjmem jako iPhone 4 navíc podle Jobse mají všechny telefony. Rozdílné jsou prý pouze algoritmy, jež používají k zobrazení síly signálu.
Šéf Applu nicméně přiznal, že nový iPhone má zhruba o procenta více hovorů nedokončených kvůli technickým problémům než jeho předchůdce. I když je podle něj toto číslo malé, pro Apple je dostatečně velké na to, aby je řešil. "Nejsme dokonalí, telefony nejsou dokonalé. Ale chceme, aby naši uživatelé byli šťastní," řekl šéf Applu.
Firma, která příští týden zveřejní čtvrtletní výsledky, proto hodlá zákazníkům zdarma poskytovat pouzdra až do konce letošního září, pak uvidí, jestli nepřijde s lepším řešením. Jobs také připomněl, že firma vydala novou verzi systému, díky které iPhonu nyní lépe ukazuje úroveň mobilního signálu.
Poprask kolem problémů její novinky začal být pro Apple neúnosný tento týden, kdy vlivný americký časopis Consumer Reports nechal udělat testy, z nichž je prý zřejmé, že přístroj je osazen nevhodnou anténou. Zpochybnil i tvrzení firmy, která dosavadní kritiku, že přístroj ztrácí signál, sváděla na softwarovou chybu. V USA už kvůli závadám padlo i několik žalob. Problémy telefonu tento týden také srazily akcie firmy.