Ve druhém čtvrtletí se tržby televize meziročně snížily o dvě procenta na 250 milionů švédských korun (asi 670 milionů českých korun).
Provozní zisk Primy za první pololetí meziročně vzrostl o sedm procent na 28 milionů švédských korun (zhruba 75 milionů Kč), ve druhém čtvrtletí meziročně narostl o 44 procent. Podle MTG k tomu přispělo snížení provozních nákladů o šest procent meziročně jak v pololetí, tak ve čtvrtletí, které ovlivnily nižší náklady na výrobu programů.
Podle zprávy MTG vzrostla sledovanost Primy a Primy Cool v cílové skupině diváků do 15 do 54 let ve druhém čtvrtletí meziročně o 1,3 procentního bodu na 22,3 procenta. Ve srovnání s letošním prvním čtvrtletím to znamená nárůst o 2,2 procentního bodu.
Sledovanost se podle MTG zvýšila díky lepším výkonům vlastních pořadů v hlavním vysílacím čase a pokračujícímu úspěchu Primy Cool, která zahájila vysílání ve druhém čtvrtletí loňského roku.