Celkový objem nápojů, které firma prodává, se v celém světě zvýšil o pět procent. Nejlépe si nadále vedly trhy mimo Spojené státy, naopak americký trh zaznamenal slabší růst. Coca-Cola i její rival PepsiCo hledají odbyt v zemích, jako je Indie a Čína, které vykazují silný růst a kde se i rychleji zvyšují platy.
Ve vyspělých zemích jako jsou Spojené státy a Evropa se Coca-Cole nevede tak dobře, protože lidé kvůli hospodářským problémům stále dbají na to, aby moc neutráceli. Například v Evropě se kvůli tomu objem prodeje zhruba o jedno procento snížil.
Coca-Cola také uvedla, že lidé postupně mění spotřebitelské návyky a víc nakupují šťávy, čaje a balenou vodu. Vede je k tomu prý snaha více dbát o zdraví.
Zisk na akcii činil 1,02 USD a zvýšil se z předchozích 88 centů před rokem. Pokud by se ale nebraly v úvahu jednorázové položky v souvislosti s restrukturalizací, zisk na akcii by činil 1,06 USD. To je lepší výsledek, než čekali analytici. Ti v anketě agentury Reuters počítali se ziskem 1,03 USD na akcii. U tržeb čekali 8,7 miliardy dolarů, takže u tohoto ukazatele výsledek analytiky trochu zklamal.
Objem prodeje limonád se během čtvrtletí zvýšil o tři procenta. Prodej šťáv a dalších nápojů se zvýšil o deset procent. Výhled na nejbližší období Coca-Cola nechala beze změn. Uvedla však, že zůstává opatrná, co se splnění stanovených cílů týče.