"Otevření pražského obchodu módní značky F&F je plánováno na říjen. Tento obchod bude prvním svého druhu na světě a představí širokou F&F kolekci pro nadcházející podzim a zimu," sdělila dnes ČTK mluvčí Tesco Stores ČR Eva Karasová, podle které první prodejna s módou F&F bude fungovat v pražském nákupním centru Palladium.
Oděvy značky F&F jsou nyní k dostání pouze v obchodním řetězci Tesco. "Je to (otevření pražské prodejny) velice významný milník v historii této značky, který nám umožňuje oslovit ještě větší množství našich zákazníků," uvedl generální ředitel značky F&F pro střední Evropu Jason Tarry.
Značka F&F byla uvedena na trh ve střední Evropě v roce 2008 a nyní ji Tesco prodává v 11 zemích světa. Nabídka F&F zahrnuje oblečení pro denní i večerní příležitosti, neformální módu pro každodenní nošení i oblečení pro děti a dospívající mládež. "Očekáváme, že po Praze se tento koncept rozšíří i do dalších zemí, kde je značka F&F prodávána v obchodech Tesco," uvedl Tarry.
Společnost Tesco Stores ČR vstoupila na tuzemský trh v roce 1996. Nyní v Česku provozuje 67 hypermarketů, 41 supermarketů, 24 prodejen Tesco Expres, šest obchodních domů a osmnáct čerpacích stanic.