Vodafone v rámci své kampaně s "falešnými soby" umístil na billboardy, telefonní budky a další reklamní plochy využívané Telefónikou a T-Mobilem sobí parohy. Soud označil toto jednání za nekalou soutěž. Podle mluvčí Vodafonu Alžběty Weinfurtové firma rozsudek respektuje a má v plánu jej v plném rozsahu splnit a uloženou omluvu otisknout.
Vodafone musí podle rozhodnutí soudu do 9. srpna ve třech po sobě jdoucích vydáních celostátních deníků Mladá fronta Dnes, Hospodářské noviny a Blesk uveřejnit omluvu vždy v rozsahu minimálně půl strany.
"Smysl pro humor je velmi pěkná vlastnost, zesměšňování druhých však v konkurenčním boji nemá místo. Je dobře, že většina zadavatelů reklam umí rozlišit hranici mezi nimi," uvedl ředitel právního odboru T-Mobilu Miroslav Uřičař.
jsa dvd