Tržby za leden až červen vzrostly o 16 procent na 9,1 miliardy eur. Tržby v divizi módy a koženého zboží, která je největší divizí skupiny, stouply o 18 procent. Tržby nápojové divize se zvýšily o 21 procent a prodej hodinek a šperků o 28 procent. Provozní zisk v divizi vystoupil až o 145 procent. LVMH vyrábí kabelky Louis Vuitton, šampaňské Moët & Chandon, Dom Perignon a Veuve Clicquot, koňak Hennessy či šperky Chaumet a hodinky TAG Heuer.
K vysokému růstu v pololetí přispěly i slabé výsledky za stejné období loňského roku. Na výrobce luxusního zboží loni těžce dopadla hospodářská krize, která výrazně omezila výdaje spotřebitelů za luxusní zboží. Výrobci luxusního zboží tak zažili jeden z nejhorších propadů za desetiletí.
Společnost kvůli krizi přestala poskytovat výhled na celý rok. Generální ředitel Bernard Arnault je však optimistický, věří v dobrý vývoj i v druhé polovině roku a zvyšování podílu na trhu, napsaly agentury AP a Reuters.