Commercial Union se mění na Avivu

11.12.2002 | , Finance.cz
POJIŠTĚNÍ


perex-img Zdroj: Finance.cz

Vedení Commercial Union, životní pojišťovny rozhodlo přistoupit ke změně jména na Aviva životní pojišťovna, a. s. s účinností od ledna 2003.

"Nové jméno bude podstatně více vyjadřovat příslušnost naší společnosti k silné, mezinárodní finanční skupině a umožní využít všech výhod vyplývajících ze zkušeností, tradice a mezinárodního působení naší mateřské společnosti při posilování postavení Aviva životní pojišťovny, a. s. na českém pojistném trhu," říká generální ředitel a předseda představenstva Aviva životní pojišťovna, a.s., Austin Kimm.

Podle jeho slov tato změna žádným způsobem neovlivní podmínky pojistných smluv. Změnou jména společnosti nedochází ke změně smluvních podmínek uzavřených pojistných smluv a veškeré závazky z těchto smluv budou plně zajištěny.

Pětiletá úspěšná působnost Commercial Union na českém trhu znamenala dynamický vývoj i pro mateřskou firmu CGNU plc. která se na základě rozhodnutí akcionářů přejmenovala na Aviva plc. s účinností od 1. července 2002. Změnou jména projdou postupně téměř všechny dceřiné společnosti působící po celém světě a jejím cílem je posun k jednotnému názvu a využití jednotné značky po celém světě.


Filosofie značky Aviva

"Aviva vám pomáhá dostat od života to nejlepší" - to je hlavní idea značky Aviva, která se zrodila na základě příležitosti, kterou její zakladatelé na trhu našli - možnost vytvořit ve finančním sektoru značku, která bude odlišná. "Uvědomili jsme si, že finanční značky nemusí být nudné a čistě funkční. Vedle toho jsme si uvědomili naši jedinečnost a šanci vymezit se v rámci jednotvárného finančního prostředí. Naším cílem je pozitivním způsobem odlišit naše produkty a služby od našich konkurentů, a to prostřednictvím dynamické, neustále se vyvíjející a unikátní značky. Hledali jsme značku, která bude mezinárodní, to znamená použitelná a srozumitelná ve všech zemích jak významově tak výslovností, bude vyjadřovat obchodní činnost společnosti, její zaměření a zároveň bude i snadno zapamatovatelná. Značka Aviva zcela vyhovuje všem požadovaným kritériím, což jsme ověřili podrobným výzkumem v 15 zemích na vzorku 15 000 lidí. Aviva asociuje život, vitalitu a úspěch. Navíc Aviva barva je žlutá - vyjadřující slunce, teplo, odpočinek, svobodu, možnosti a uvolnění," dodává Austin Kimm.

Cílem společnosti Aviva je vytvořit s klienty partnerský vztah, který umožní vytvářet pro ně produkty, plně odpovídající jejich požadavkům a možnostem.

Zdroj: TZ Commercial Union

Autor článku

 


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: POJIŠTĚNÍ