Od počátku příštího roku bude mít každý klient eBanky svého konkrétního partnera (bankéře nebo finančního poradce), na kterého se bude moci kdekoli a kdykoli, tzn. i mimo pracovní dobu obracet. Je pouze na přání a rozhodnutí klienta, zda bude komunikovat pouze s tímto partnerem nebo s jiným pracovníkem eBanky.
Samozřejmě, že klienti mohou dále využívat bezplatnou klientskou linku a všechny ostatní komunikační kanály, na které jsou u eBanky zvyklí. Jen v měsíci říjnu využilo například Call centrum rekordních 43 tisíc volajících.
Všichni klienti eBanky budou nejpozději do konce ledna 2003 informováni o tom, kdo je jejich partner, který s nimi bude řešit jejich finanční potřeby. Na svém Osobním nebo Firemním účtu klienti naleznou nově také kontakty na svého partnera, včetně čísla telefonu, mobilního telefonu, emailové adresy, fotografie a otevírací doby svého Klientského centra.
Celkový počet klientů eBanky přesáhl 305 tisíc. Více než 78 tisíc klientů využívá Firemní a Osobní účty eBanky a z toho přes 36 tisíc klientů využívá i službu GSM Banking. 74 tisíc klientů je majiteli produktů v rámci programu ČP Finance a přes 153 tisíc klientů vlastní úvěrovou YES kartu.
Zdroj: tisková zpráva eBanky