Díky vylepšení a rozvíjení služeb, které mohou klienti přes internet, mobil nebo telefon provádět, je nyní jejich používání snadnější a uživatelsky příjemnější. Jedním z těchto rozvíjení je například i v České republice ojedinělá služba on-line dobíjení Go SIM karet. Neméně důležitá je také kompletní správa trvalých příkazů a termínovaných vkladů (zadání, změny, rušení).
Raiffeisenbank se po roce a půl, kdy představila první ze tří služeb přímého bankovnictví, rozhodla vylepšit své internetové (Webkonto), GSM (Mobilkonto) a telefonní (Callkonto) bankovnictví. V souvislosti s uskutečněnými změnami se zjednodušilo také technické řešení internetového bankovnictví, které při zachování velmi vysokých bezpečnostních standardů nyní vyžaduje méně časově náročnou a jednodušší proceduru při hlášení. Důležité je také to, že nové Webkonto lze nyní provozovat na různých internetových prohlížečích (MS Explorer, Mozilla) a operačních systémech (Windows, Linux atd.).
Naprostou novinkou, kterou Raiffeisenbank nabídne od 16. prosince jako jediná na trhu, je služba umožňující uživateli dobít si zdarma jakýkoli Go SIM kartu přímo z bankovního účtu prostřednictvím všech tří druhů přímého bankovnictví. Navíc uživatelé Webkonta si budou napříště moci vytvářet vlastní seznam příjemců plateb, určovat pořadí svých účtů, vpisovat si k nim důležité poznámky nebo si vytisknout vybraný výpis z účtu. Nový jednoduchý filtr jim umožní vyhledávání pohybu na účtu podle data, částky, typu transakce, čísla účtu příjemce nebo dokonce podle konstantního, variabilního či specifickému symbolu. Všechny tři služby přímého bankovnictví mohou klienti využívat nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Celá aplikace Webkonta zároveň získala novou grafickou podobu. Ta, díky rozdělení do přehledných záložek, pomůže uživateli snadněji se zorientovat v nabízených možnostech a službách. K dnešnímu dni využívá služeb přímého bankovnictví přes 20 tisíc uživatel , z toho Webkonto jich má téměř 10 tisíc.
Zdroj: tisková zpráva Raiffeisenbank