Japonský fiskální rok začíná vždy v dubnu a končí v březnu následujícího kalendářního roku. Během svého prvního čtvrtletí firma zvýšila i tržby, a to o 3,8 procenta na 1,66 bilionu jenů (asi 363,8 miliardy Kč).
Za růstem tržeb je podle managementu vyšší odbyt na rozvíjejících se trzích, který zastínil pokles tržeb v Japonsku a ve Spojených státech. Díky obecně silnému růstu tržeb se firma dokázala vypořádat i se silným kurzem japonského jenu, který její zboží prodražuje v zahraničí.
Firma zvýšila také odhad tvorby zisku i na zbytek roku a předpokládá, že se čistý zisk vyšplhá asi na 60 miliard jenů. U tržeb počítá s částkou 7,6 bilionu jenů. Management očekává, že kurz jenu se bude zvyšovat i nadále.
Provozní zisk, který je považován za indikátor obchodní výkonnosti, se v prvním fiskálním čtvrtletí vyšplhal na 67 miliard jenů (asi 14,7 miliardy Kč). O rok dříve měla firma provozní ztrátu 25,7 miliardy jenů.