Firma dosáhla zvýšení zisku nejen díky vyšším prodejům, ale i úsporami nákladů a výhodným směnným kurzem.
"Značka profituje zejména z velmi dobré poptávky v Číně, ale i na mnoha trzích v západní a východní Evropě. V některých zemích je automobilový trh po obtížném roce 2009 ještě velmi nestabilní. Proto druhá polovina roku 2010 v sobě skrývá velké výzvy," uvedl v polovině července člen představenstva Škoda Auto pro prodej a marketing Reinhard Fleger.
Příznivě se prodej vyvíjel zejména v červnu, kdy se pro vůz značky Škoda rozhodlo 71.320 zákazníků. Byl to meziroční nárůst o 8,3 procenta. Například v Rusku bylo v porovnání s loňským červnem prodáno dvojnásobné množství škodovek.
Mateřský koncern Volkswagen vytvořil v prvním pololetí provozní zisk 2,8 miliardy eur (asi 70 miliard Kč), což je meziroční nárůst asi o 133 procent. Tržby firmy se zvýšily o 21 procent na 61,8 miliardy eur (zhruba 1,54 bilionu Kč).