Na celkových výnosech se podílel prodej vozů 85 procenty, dodávky náhradních dílů a příslušenství 10,5 procenta a zbytek tvořily tržby z ostatních činností. Zisk se snížil o 24 procent na 139 milionů korun.
Podle generálního ředitele Rudolfa Javurka se ekonomické a finanční problémy v Česku odrazily především v nižší poptávce po užitkových vozech a větších manažerských modelech. Zájem o menší vozy naopak vzrostl.
Osobní vozy značky Volkswagen loni zaznamenaly nejlepší prodejní výsledek v historii. Prodej stoupl o 12,4 procenta na 11.526 aut. Divize se přitom na začátku roku potýkala s nedostatkem nových vozů Golf 6, na které se kvůli vyšší poptávce v jiných zemích podpořené šrotovným čekalo pět až sedm měsíců. Podobně na Polo uvedené na trh v září museli zákazníci mnohdy čekat až do letošního roku.
Prodej užitkových Volkswagenů klesl o 19 procent na 3971 aut. VW přesto zvýšil svůj podíl na trhu o 3,5 procentního bodu na 20,4 procenta.
Audi sice v roce 2009 obhájila první pozici mezi prémiovými značkami, kvůli finanční krizi ale její tuzemský prodej klesl o 16 procent na 3101 aut. Odbyt značky Seat naopak stoupl o čtyři procenta na 2538 vozů.
V rámci internetového programu prodeje ojetých vozů firma prodala 13.614 automobilů. Letos očekává růst na 14.000 prodaných ojetých aut.