Ekonomická recese měla vliv také na tržby společnosti za prodej vlastních výrobků a služeb, které dosáhly téměř 69,1 milionu korun. Oproti roku 2009 se snížily zhruba o 27,2 milionu korun. Až do poloviny loňského roku neměl Epiag Lofida, který se orientoval na dekoraci porcelánu, svou produkční základnu. Tu získal poté, co firma koupila asi za 30 milionů korun manufakturu Chodov, bývalý závod zkrachovalého Karlovarského porcelánu.
Chodovská manufaktura produkovala ročně asi 120 tun porcelánu. Z toho bylo 60 procent bílého a 40 procent růžového. Především ten po obnovení výroby v Chodově nyní vzniká. Podíl bílého porcelánu se má zvyšovat a podle ředitele Pavla Štěpána je do výroby připravena řada inovovaných vzorů. "Tyto produkty mají postupně nahradit bílý porcelán, který dosud Epiag dovážel a dekoruje ve svém závodě v Dalovicích," uvedl.
V chodovské porcelánce nyní vrcholí přípravné práce před závěrečnou montáží nových vypalovacích plynových pecí. Připraveny k provozu by mohly být koncem srpna. Náklady spojené s touto investicí se pohybují kolem 24 milionů korun a kolem poloviny pokryje dotace. Podle ředitele bude možné po dokončení pecí zvýšit kapacitu výroby až o 100 procent. Současně se sníží náklady a lze operativně reagovat na požadavky trhu.