Tržby stouply o 18,7 procenta na 2,92 miliardy eur. Adidas na fotbalovém mistrovství světa sponzoroval 12 týmů, včetně hostujícího týmu Jihoafrické republiky a vítězného Španělska, a poskytl míče. Adidas je za firmou Nike druhým největším výrobcem sportovního oblečení na světě.
Společnost dodala, že za celý letošní rok očekává zisk na akcii 2,5 až 2,62 eura, což je asi 520 milionů až 550 milionů eur. Původní odhad počítal se ziskem 2,05 až 2,3 eura na akcii.
Konkurenční Puma, která je třetím největším výrobcem sportovního zboží, minulý týden zrušila odhad vývoje zisku před zdaněním na celý letošní rok. Odůvodnila to sporem ve Španělsku. Zisk Pumy za druhé čtvrtletí stoupl o 16 procent, napsaly agentury AP a Reuters.