Tchibo se podle mluvčí v uplynulém období více zaměřilo na konsolidaci svých aktivit a firma se více orientovala na hlavní složky obchodní činnosti. "Dosažený obrat a zisk tak v konečném důsledku vedl ke zvýšení ziskovosti," uvedla Kadlecová.
"Společnost Tchibo opustila v loňském roce ze strategických důvodů segment kávových specialit 3v1 a 2v1, který se dlouhodobě nevyvíjel dle očekávaných předpokladů," řekla Kadlecová. Firma se do budoucna naopak více zaměří na prodej pražené kávy, kde je dlouhodobě jedničkou tuzemského trhu, i na segment instantní kávy.
Tchibo v Česku prodává stejnojmennou kávu, kávu značky Jihlavanka, od roku 2002 také značku Davidoff Café. V roce 2004 začala firma v tuzemsku budovat síť prodejen, ve kterých prodává pod svou značkou také spotřební zboží. Nabídka obchodů sahá od oblečení přes sportovní potřeby či bytové doplňky a nádobí po elektroniku. Tyto produkty distribuuje Tchibo také prostřednictvím obchodních řetězců.
Vlastníkem firmy sídlící v Jihlavě je prostřednictvím společnosti Eduscho Austria německá firma Tchibo GmbH. Na tuzemském trhu působí Tchibo od roku 1991.