O Playboy, který především natáčí filmy a vydává časopisy pro dospělé, v současné době svádí boj jeho zakladatel Hugh Hefner a konkurenční společnost FriendFinder Networks. Ta vydává například časopis Penthouse a další, podobně zaměřený materiál.
Ztráta na jednu akcii dosáhla 16 centů proti ztrátě 26 centů před rokem. Analytici v anketě agentury Reuters ale předpokládali, že firmě vznikne na jednu akci ztráta 15 centů. Tržby klesly o deset procent a dosáhly 56 milionů dolarů (asi 1,1 miliardy Kč), zatímco odhady se pohybovaly kolem 58 milionů dolarů.
Tržby v segmentu tištěných a digitálních médií klesly o 45 procent na 20,9 milionu dolarů. Firma ale předpokládá, že tato část se ve druhém pololetí vrátí k mírnému zisku. Tržby za licence ale o 24 procent vzrostly a vystoupily na 12,4 milionu dolarů. Playboy uzavřel licenční smlouvy s výrobci oděvů a s provozovateli kasin a klubů, aby zmírnil dopady poklesu tržeb za tištěnou reklamu.
Playboy tento týden oznámil, že vytvořil zvláštní výbor, jehož úkolem je posoudit Hefnerovu nabídku na převzetí. Za jednu akcii firmy, kterou v roce 1953 zakládal, Hefner v červenci nabídnul 5,50 USD. FriendFinder ale krátce nato přišel s protinabídkou a nabídnu takové podmínky, které jednu akcii ocenily na 6,25 USD.
Než Hefner předložil nabídku na převzetí, akcie Playboye se prodávaly za zhruba 3,50 USD a v posledních pěti letech vytrvale klesaly. Ze zhruba 15 dolarů v roce 2005 kurz v říjnu 2008 klesl až k jednomu dolaru. V současné době se akcie prodávají asi za 5,40 USD.