Výsledek je lepší, než čekali analytici. Ti v anketě agentury Reuters v průměru předpovídali, že zisk se zvýší jen na 3,28 miliardy dolarů. Objem prodaných nápojů vzrostl o 2,1 procenta, zatímco analytici čekali opačný vývoj a pokles o 5,3 procenta. Firma zopakovala, že růst zisku EBITDA bude ve druhém pololetí vyšší, než byl od ledna do června.
Čistý zisk se ve čtvrtletí zvýšil o 7,5 procenta na 1,15 miliardy dolarů (asi 21,9 miliardy Kč). Anheuser-Busch InBev kromě piva vyrábí také nealkoholické nápoje. Zatímco piva firma prodala o dvě procenta více než před rokem, prodej nealkoholických nápojů se zvýšil o 5,5 procenta. Podnik uvedl, že dosavadní výsledky překonávají jeho vlastní odhady.
Management uvedl, že nedávné mistrovství světa ve fotbale pomohlo hlavně prodeji piva Budweiser. To stále patří k hlavním produktům firmy, přestože v posledních letech vytrvale ztrácí podíl na celosvětovém trhu. O tento název navíc vede řadu soudních sporů s českým pivovarem Budvar. Naposledy si připsal vítězství právě budějovický podnik, když Soudní dvůr EU rozhodl, že si americká firma nemůže zaregistrovat výraz "Budweiser" jako ochrannou známku pro Evropskou unii.