Na čínském trhu vzrostl počet prodaných Škodovek proti loňskému červenci o 54,3 procenta na 15.549 vozů. Druhým největším odbytištěm zůstává Německo, kde bylo zaregistrováno 7667 aut a firma tam je importérem číslo jedna. Zájem o auta z Boleslavi roste i na domácím trhu, Češi si od ledna do července pořídili 34.454 nových Škodovek, o 11,4 procenta více než loni.
V zámořských regionech se v prvních sedmi měsících tohoto roku podařilo zvýšit odbyt o 70,4 procenta, ve východní Evropě dosáhla Škoda navzdory nadále obtížným podmínkám na trhu nárůst o 9,3 procenta. "Tato čísla ukazují důvěru, kterou naši zákazníci po celém světe chovají ke značce Škoda a jejím produktům. Je to pro nás stejnou měrou motivace i závazek," řekl Reinhard Fleger, člen představenstva pro oblast prodeje a marketingu.
Nejoblíbenějším vozem byla Octavia, její prodej vzrostl o 11,9 procenta na 23.988 aut. Fabii si pořídilo 17.669 lidí, což je výrazný pokles o 24,7 procenta. Je to však způsobeno zejména tím, že loni běžela v řadi zemích takzvaná šrotovací prémie a lidé si právě Fabii často pořizovali za zvýhodněných podmínek. Populární byl Superb, 7653 prodaných kusů je nárůst o 187,6 procenta. Yetiho si v červenci koupilo 3966 lidí, Octavii první generace 2847 a Roomster 2390.