Společně tak začnou pracovat na vytvoření neuromarketingové centra a tréninkového programu v oblasti digitálního koučování.
„Je to pro nás velký úspěch a hlavně obrovská zkušenost. Máme připravený plán a máme k dispozici unikátní švédské přístroje, které jsou v Americe běžně využívané, ale ve střední Evropě jsou novinkou. Chceme v České republice nabízet moderní metody sloužící k tréninku mozku, osobnostního rozvoje, ale také analýzy marketingových nástrojů,“ přibližuje podstatu úspěšného projektu jednatel Tomáš Zdechovský.
Commservis.com je jedinou společností v Česku, která v tuto chvíli vlastní špičkové švédské přístroje, které na základě biologických signálů těla jako je odpor kůže, tlak, srdeční činnost a další, mají maximální využití v posuzování reklam a marketingových projektů. „Tento moderní způsob značně ušetří firmám peníze. Nebudou totiž zbytečně investovat do kampaní, které neosloví jejich potencionální zákazníky, ale naopak díky novým metodám je možné připravit reklamu a marketing opravdu cíleně,“ říká Zdechovský a dodává, že se zaměří i na oblast digitálního koučování, které umožňuje efektivně se rozvíjet a pracovat s osobním potencionálem.
Den D je pořad vysílány Českou televizí, kde pětice investorů rozhoduje, zda se budou podílet svými financemi na nápadech, byznysu či vynálezech předkladatelů. Tato zábavná podnikatelská show, kde jde především o byznys, má počátky v Japonsku. Podobný formát přejala Velká Británie a v současné době se vysílá v několika státech Evropy.