Celkové tržby společnosti meziročně stouply o šest procent na 43,73 miliardy eur. Generální ředitel Lars Olofsson uvedl, že firma v pololetí podala dobrý výkon a že věří ve splnění celoročních cílů.
"Carrefour rovněž upevnil svou pozici na svých prioritních trzích prostřednictvím akvizicí a partnerství a provedl radikální provozní rozhodnutí k obnovení ziskovosti na zaostávajících trzích," upozornil Olofsson.
Finanční ředitel společnosti Pierre Bouchut zopakoval, že firma hodlá opustit země, ve kterých nepatří mezi přední hráče na trhu, a současně expandovat na trzích, kde má či může získat vedoucí pozici. Nevyjádřil se však ke zprávám o tom, že společnost usiluje o prodej aktiv v jihovýchodní Asii.
Carrefour je druhým největším maloobchodním prodejcem na světě po americkém konkurentovi Wal-Mart Stores. V České republice firma podnikala od roku 1999, ze země odešla v roce 2005 a prodala své obchody konkurenční prodejní síti Tesco Stores.