Ve všech třech zemích se i přes stále větší rozmach internetu sází především na klasických pobočkách, v Česku dosahuje podíl lidí sázejících přes pobočky 80 procent, na Slovensku a v Polsku je to ještě o několik procentních bodů více. Přes internet sází v Česku 13 procent sázejících, na Slovensku to je 17 procent.
"Objemy sázek na internetu a přes telefon však zažívají obrovský boom, do sázení se zapojují nové skupiny hráčů kteří sází třeba z pohodlí domova. Jde zejména o mladší generaci do 34 let,“ uvedl generální ředitel Fortuna Entertainment Group Jiří Burda.
Kurzové sázky jsou podle průzkumu především mužskou záležitostí, v Česku sází 48 procent mužů, na Slovensku to je 41 procent a v Polsku 20 procent. Ženy sázejí o poznání méně, v ČR dosahuje jejich podíl 12 procent, v Polsku jen dvě procenta.
S kurzovým sázením si lidé v ČR a na Slovensku nejčastěji spojují fotbal, následuje lední hokej a dostihy. V Polsku patří prvenství fotbalu, následují dostihy a plochá dráha.
Agentura Factum Invenio provedla průzkum v ČR a na Slovensku, společnost TNS OBOP pak v Polsku. Dotazování se zúčastnilo 935 respondentů v Česku, 1055 na Slovensku a 976 v Polsku. Průzkumy se uskutečnily v květnu letošního roku.