V kategorii osobních a malých nákladních aut bylo za leden až srpen zaregistrováno celkem 43.311 vozů, loni to bylo až 66.778 nových vozů. "Celkem 32.942 vozů však loni v tomto období přibylo díky protikrizovému šrotovnému," uvedlo ZAP v tiskové zprávě. Při jejich odečtení by prodej za osm měsíců vzrostl meziročně o 28 procent.
Nejoblíbenější značkou zůstala v prvních osmi měsících Škoda. Její tržní podíl na trhu osobních a malých nákladních aut činil 18,55 procenta. Na druhé příčce skončil francouzský Renault s podílem 7,65 procenta a třetí místo patří Volkswagenu s podílem 7,11 procenta.
Za leden až srpen bylo zaevidováno 296 nákladních aut od 3,5 tuny do 12 tun, což představuje meziroční nárůst o 15,6 procenta. Počet registrovaných kamionů nad 12 tun stoupl o polovinu na 1031 vozů. Prodej nových autobusů se snížil o téměř 17 procent na 303 kusů.