Podíl Facebooku mezi destinacemi na síti tak v USA dosáhl 9,9 procenta, zatímco Google měl 9,6 procenta. V aktivitách Googlu jsou přitom zahrnuty i video portál YouTube, e-mailová služba Gmail či zpravodajství.
Na třetí místo se podle comScore dostala v žebříčku Yahoo, jejíž stránky měly sledovanost 37,7 milionu minut a podíl 9,1 procenta. Facebook se přitom dostal poprvé před Yahoo teprve v červenci.
V srpnu minulého roku lidé ve Spojených státech na webu věnovali Facebooku méně než pět procent času. Zhruba stejný podíl času věnovali Googlu a téměř 12 procent portálu Yahoo. Ještě v srpnu 2007 neměl Facebook v USA ani dvě procenta času, který na internetu strávili uživatelé.
V datech od comScore ale může být určité zkreslení, protože se opírají o kombinaci průzkumu mezi dvěma miliony uživatelů ve světě a čísla ze serverů jednotlivých portálů, napsala agentura AP.