Termín konání: 23.09.2010, 9:00 – 15:00
Místo konání: hotel President, Nám.Curieových 100, Praha 1, mapa a podrobnosti zde
Cílem konference je: ukázat na konkrétních případových studiích, jaké skutečné úspory outsourcing přináší a jak efektivně minimalizovat vznik možných rizik.
V neposlední řadě také inspirovat přednesenými příklady a rozvinout diskusi.
Konference je určena především pro: finanční ředitele a manažery, výkonné ředitele, ředitele strategie obchodních společností; jednatele a majitele malých a středních podniků; odbornou veřejnost a média
Program:
Ondřej Matuštík / Senior konsultant oddělení Consulting / PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o.
„Srovnání globálních trendů v oblasti outsourcingu;
které služby již dominují světu a které k tomu spějí?„
- Jak lze chápat outsourcing, jeho hlavní důvody a přínosy
- Opravdu mohou vydělat obě strany? Vyplatí se to?
- Nejnovější trendy na globálním trhu outsourcingu
- Je outsourcing určen jen pro globální společnosti?
Edita Ševcovicová / partner, daňový poradce / Fučík & partneři, s.r.o.
Ludmila Malimánková / partner, vedoucí účetního oddělení / Fučík & partneři, s.r.o.
„Outsourcing účetnictví a mezd – výhody & nevýhody, možnosti, případová studie“
- Problematika outsourcingu v oblasti účetnictví a mezd
- Porovnání výhod a nevýhod externího a interního zpracování, včetně bezpečnosti dat, ochrany osobních údajů apod.
- Přehled rozsahu možných služeb
- Příklad z praxe jak funguje dlouhodobý vztah zákazníka a poskytovatele
Petr Bucher / jednatel / ComGate CallExpert
Karel Vaněk / Customer Care Director / UPC Česká republika, a.s.
Případová studie:
„Spolupráce s klientem v oblasti call center – dialog klienta a zadavatele“
- Outsourcing Customer care procesů z pohledu zadavatele - PROČ
- Outsourcing Customer care procesů z pohledu poskytovatele - JAK
- Případová studie
- Výhody outsorcingu z pohledu zadavatele
- Slabá místa a oblasti zasluhující zvýšenou pozornost
- Diskuse
Coffee Break
Petr Rys / majitel / Alukola.cz
Případová studie:
„Outsourcing skladování, kompletace a logistiky pro eshop“
- Zkušenosti po roce fungování
David Doležel / ředitel Direct Marketingu Česká republika a Slovensko
CHARTIS EUROPE S.A.
Případová studie:
„Outsourcing v oblasti prodeje“
- Outsourcing jako komplementární součást businessu
- Hlavní benefity outsourcingu při prodeji služeb
- Úspory a profit vyplývající z využívání služeb externích dodavatelů
Martin Záklasník / Vicepresident for Sales and Business Operations,
T-Systems Czech Republic a.s.
Případová studie:
„Úspora nákladů pomocí cloud computingu“
- Finanční model snižování nákladů optimalizací infrastruktury
- Konkrétní opatření k dosažení úspor
- Příklad z praxe: projekt realizovaný v ČR na bázi cloud computing
Hana Stiborová / ředitelka divize Business Process Outsourcing / OKIN GROUP, a.s.
„Outsourcing "back office/front office" služeb“
- Případová studie: Outsourcing secure services
- Případová studie: Outsourcing customer care services
- zadání zákazníka, zajištění projektového řízení, realizace aneb co se povedlo a nepovedlo
- doporučení plynoucí ze zkušenosti, výsledek převodu služby
- Hodnocení klienta - přínosy, rizika, doporučení
Diskuse a dotazy
Oběd
Organizuje: Economia, a.s. Divize konferencí a seminářů
Generální partner:
Partneři:
Mediální partneři:
Cena bez 20% DPH: 4900,- Kč