Soupeřící firmy vedou znepřátelení členové zakládající rodiny původního konglomerátu, k jehož rozpadu vedly před desetiletím právě rodinné spory. Na jedné straně stojí šéf Hyundai Motor Čong Mong-ku, který je nejstarším synem zakladatele konglomerátu Čong Ču-junga; proti němu stojí šéfka Hyundai Group a vdova po nejoblíbenějším zakladatelově synovi Hjon Čong-un.
Podle analytiků má větší šanci v souboji o 35 procent akcií Hyundai E&C bohatá Huyndai Motor. Pátá největší automobilka světa má vzhledem k aktivům nízký dluh, šestkrát menší proti dluhu přepravní společnosti Hyundai Merchant Marines, což je hlavní aktivum Hyundai Group.
Původní Hyundai Group byla po korejské válce jedním z hlavních motorů strmého korejského růstu, díky němuž se chudá země stala čtvrtou největší ekonomikou v Asii. Po smrti zakladatele Čonga se konglomerát rozdělil do několika samostatných skupin.