Ford se zaměří na 130 předních obchodních zastoupení ve velkoměstech s nejvyšší populací v lokalitě. V regionu přitom teď má kolem 500 prodejen značky.
Prodejcům Lincolnu, kteří se rozhodnou prodejnu zavřít na setkáních, která začnou v listopadu, nabídne Ford finanční pomoc. Ford Credit, finanční divize podniku, nabídne také úvěry delaerům, kteří se rozhodnou pokračovat, na potřebnou modernizaci, aby úroveň jejich prodeje nové značce Lincoln odpovídala.
Ford odhaduje, že zhruba jen čtvrtina z 1187 obchodních zastoupení značky Lincoln má takové zázemí, které může konkurovat luxusním prodejnám rivalů Audi od Volkswagenu a Mercedesu ze skupiny Daimler. Ford předpokládá, že nové dohody s dealery uzavře zhruba během jednoho roku.
Lincoln byl do 90. let minulého století nejprodávanější značkou luxusních vozů v USA. V minulém roce ale odbyt těchto aut klesl na 83.000, což je méně než polovina proti nynějšímu lídru trhu. Tím je Lexus od japonské Toyoty. Na posílení značky Ford slíbil, že uvede na trh sedm nových modelů Lincoln, napsala agentura Reuters.