Marriott je podle tržní kapitalizace největší hotelovou firmou v USA a provozuje hotely pod značkami Marriott, Courtyard, Ritz-Carlton či Residence Inn.
Tržby se zvýšily na 2,65 miliardy USD z loňských 2,47 miliardy USD. Zisk byl v souladu s očekáváním analytiků, tržby však nepatrně zaostaly za jejich prognózou. Příjem na pokoj, hlavní měřítko zdraví hotelového odvětví, stoupl o 8,2 procenta.
Firma uvedla, že poptávka od firemní klientely i po dovolených se zvyšuje, což jí umožňuje zvyšovat ceny. Téměř 90 procent hotelů a rezortů pod hlavní značkou Marriott v Severní Americe zaznamenalo oživení poptávky od firemní klientely.
Firma provozuje přes 3400 hotelů a rezortů ve více než 70 zemích, včetně České republiky. Podle počtu hotelových pokojů je třetím největším řetězcem za společnostmi Intercontinental Hotels a Wyndham Worldwide. Marriott plánuje v letošním roce otevřít 30.000 nových pokojů. Celkové investiční výdaje mají činit 500 milionů USD, napsala agentura Reuters.