Internetové bankovnictví České spořitelny, produkt SERVIS 24 Internetbanking, získalo ocenění Finanční produkt 2002. Službu po necelých třech měsících od uvedení do provozu využívá 92 450 klientů České spořitelny. Ocenění této službě udělili odborní redaktoři časopisu Osobní finance z vydavatelství Computer Press.
Hlavními kritérii hodnocení byla užitečnost pro drobného spotřebitele, poměr kvalita a cena a míra uživatelského pohodlí. "České spořitelně se podařilo trefit do toho, co klient potřebuje. Z kteréhokoli počítače napojeného na internet jednoduše provádět základní bankovní operace," uvedli zástupci časopisu Osobní finance v hodnocení.
Službu SERVIS 24 Internetbanking začala Česká spořitelna nabízet v listopadu 2002. Služba nahradila starší produkt internetového bankovnictví, který Česká spořitelna nabízela od roku 2001. Internetbanking je jedním z produktů přímého bankovnictví, které souborně patří do služby přímého bankovnictví SERVIS 24. Ta klientům nabízí za jediný poplatek a se stejným souborem identifikačních znaků a hesel přístup k účtu přes telefon i internet.
Zdroj: tisková zpráva ČS