Z telekomunikačních firem letos dává na reklamu nejvíc Vodafone

12.10.2010 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 12. října (ČTK) - Nejvíce peněz do reklamy z tuzemských telekomunikačních společností zatím letos vložila firma Vodafone, investovala 706 milionů Kč. S odstupem se svým objemem reklamní inzerce umístily T-Mobile se 447 miliony korun a Telefónica O2 se 378 miliony. Vyplývá to z informací společnosti Admosphere. Srovnatelná čísla za loňský rok nejsou k dispozici.

Společnost UPC, která jako jediná ze sledovaných telekomunikačních firem neposkytuje mobilní telefonní služby, investovala do reklamy podle ceníků 73 milionů Kč. Pátá příčka se šesti miliony korun náleží společnosti MobilKom, která poskytuje mobilní internet a volání pod značkou U:fon.

Celkem tato pětice telekomunikačních společností inzerovala v prvních osmi měsících letošního roku za víc než 1,6 miliardy korun. Údaje jsou v ceníkových cenách, neberou tak v úvahu množstevní ani jiné slevy a barterové smlouvy.

Nejdražší kampaně si obvykle telekomunikační firmy nechávají až na předvánoční období. Poměr inzerovaných částek se tak podle Admosphere do prosince může ještě výrazně změnit.

Admosphere se zabývá monitoringem reklamních investic českých firem v televizi, tisku, rozhlasu, na internetu a mimo domovy spotřebitelů. Firma při měření spolupracuje s Asociací televizních organizací, společností Mediaresearch, Asociací komunikačních agentur a Sdružením pro internetovou reklamu.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK