Společnost UPC, která jako jediná ze sledovaných telekomunikačních firem neposkytuje mobilní telefonní služby, investovala do reklamy podle ceníků 73 milionů Kč. Pátá příčka se šesti miliony korun náleží společnosti MobilKom, která poskytuje mobilní internet a volání pod značkou U:fon.
Celkem tato pětice telekomunikačních společností inzerovala v prvních osmi měsících letošního roku za víc než 1,6 miliardy korun. Údaje jsou v ceníkových cenách, neberou tak v úvahu množstevní ani jiné slevy a barterové smlouvy.
Nejdražší kampaně si obvykle telekomunikační firmy nechávají až na předvánoční období. Poměr inzerovaných částek se tak podle Admosphere do prosince může ještě výrazně změnit.
Admosphere se zabývá monitoringem reklamních investic českých firem v televizi, tisku, rozhlasu, na internetu a mimo domovy spotřebitelů. Firma při měření spolupracuje s Asociací televizních organizací, společností Mediaresearch, Asociací komunikačních agentur a Sdružením pro internetovou reklamu.