Podle serveru by měl Red Bull Mobile už na Vánoce fungovat jako virtuální mobilní operátor v Německu. Obchodním partnerem mu přitom bude operátor Telefónica, přes kterého bude svou síť provozovat. V roce 2011 chce firma dále expandovat na asijské trhy a posléze do dalších evropských států.
Vedle telefonů běžných značek, nabízených ale pod vlastním názvem, a tarifů bude společnost poskytovat i mobilní obsah různého druhu. Měly by to být především videopřenosy a nejrůznější motivy ze sportovních i hudebních akcí, které sponzoruje. Tímto způsobem firma působí již na švýcarském, maďarském a domácím rakouském trhu.
Z dostupných údajů vyplývá, že operátor nabídne dva základní tarify za měsíční paušál 19, respektive 29 eur. To znamená v přepočtu asi 450 korun, v případě dražšího tarifu pak 700 korun. V rámci těchto tarifů by měl být také určitý počet volných minut, textových zpráv a také neomezený přístup k internetové televizi Red Bull TV. Zástupci společnosti se zatím konkrétněji o předpokládaných cenách nevyjádřili.
Společnost Red Bull uvádí, že se v loňském roce celosvětově prodalo přibližně 3,906 miliardy plechovek s jejím energetickým nápojem. Po celém světě zaměstnává 6900 lidí. Vedení podniku se nachází ve Fuschl am See nedaleko Salzburgu v Rakousku.