"Tento trend lze vysvětlit jakožto výsledek postupného, ale váhavého hospodářského oživení, které podpořilo prodejní výsledky za třetí čtvrtletí, jež jsou tradičně oslabené letními dovolenými," uvedla mluvčí Dana Pavlousková.
V České republice skupina od ledna do září prodala 22.002 aut, což o 2,1 procenta více než loni. Prodej na Slovensku stoupl o 4,3 procenta na 7615 aut.
Odbyt ojetin se po slabém začátku roku začal zlepšovat v květnu, kdy poprvé letos převýšil loňský výsledek. Od července do září rostly české autobazary AAA o 13 procent a slovenské pobočky o 23 procent.
Prodejní výsledky společnosti za prvních devět měsíců zároveň podle Pavlouskové naznačují, že společnost velmi pravděpodobně dosáhne svého cíle zakončit rok 2010 s objemem prodejů na stejné nebo mírně nižší úrovni v porovnání s loňským rokem, kdy si od firmy ojetinu koupilo 36.867 zákazníků.