Nabízené služby a produktová nabídka jsou ušity na míru potřebám a přáním této klientely. Banka je sestavila na základě výsledků rozsáhlého segmentačního průzkumu.
„S obsluhou movitějšího segmentu klientů máme zkušenosti díky našemu privátnímu bankovnictví. Životní styl a pohled na svět této klientely je jiný než u většiny populace. Je to služba pro lidi, kteří jsou aktivní, chtějí své finanční prostředky spravovat a zároveň si je užívat. To mimo jiné potvrdil také průzkum u klientů, na které míříme nabídkou ČS Premier,“ uvedl Jiří Škorvaga, člen představenstva a náměstek generálního ředitele České spořitelny. „Proto pro ně vytváříme značku oddělenou od pobočkové sítě i speciální produkty a způsob obsluhy. V této klientele máme největší podíl na trhu a chceme jej nejen udržet, ale i získat klienty nové,“ dodal Jiří Škorvaga.
Klienti, na které banka svou nabídkou míří, podle průzkumu oceňují vyšší míru obsluhy ve věcech finančních služeb. Jde o movité a aktivní klienty, kteří trpí nedostatkem času, ale očekávají prvotřídní služby a důvěru ve svého bankéře. Je pro ně důležitá prestiž značky, protože ta reprezentuje jejich živostí styl a ambice. Individuální přístup považují za samozřejmost. Právě soukromí, diskrétnost a osobní přístup naleznou v pobočkové síti ČS Premier. Banka má nyní dvě pobočky v Praze a jednu v Brně, zhruba do pěti let plánuje mít 20 těchto poboček.
Základem produktové nabídky je Osobní účet Premier, díky kterému klienti získají zdarma vedení účtu, vyhotovení výpisů, 2 debetní platební karty, výběry z bankomatů v ČR i v zemích Erste Group, službu přímého bankovnictví SERVIS 24 a další. Klienti se navíc stanou majiteli prestižní kreditní karty VISA Infinite, se kterou získají, vedle základních služeb jako je vyhotovení měsíčního výpisu, až tři dodatkové karty (s nimi klienti získají stejné služby zdarma jako u karty základní) či zůstatkové SMS, také nadstandardní cestovní pojištění, tzv. priorty Pass pro vstupy do 600 letištních salonků po celém světě, pomoc v nouzi (emergency service) a služby osobního asistenta (concierge). Banka klientům také nabízí Spořící účet Premier, Běžné účty v cizí měně či investiční produkty specielně připravené pro tento segment klientů či z obecné nabídky České spořitelny.
Hlavními kriterii pro zařazení do ČS Premier a získání produktů a služeb zdarma je dosažení stanoveného příjmu a požadované aktivity. Součet klientových úspor a investic v České spořitelně musí být alespoň 1 mil. Kč nebo pravidelný měsíční příjem na Osobní účet Premier a Běžné účty Premier v cizích měnách musí dosahovat minimálně 100 tis. Kč (lze sčítat ve vztahu manžel/manželka).