Nabídkou bude konkurovat další satelitní platformě UPC Direct, kabelové televizi UPC nebo internetové televizi O2. Televize od T-Mobilu využívá satelity Astra.
Základní nabídka čítá 43 kanálů za 449 korun měsíčně. Při podpisu smlouvy na dva roky získá zákazník přijímač za jednu korunu a bez aktivačního poplatku, jinak zaplatí 5999 korun. Základní nabídka s 18 kanály bude bez měsíčního poplatku, ale zákazník musí uhradit cenu přijímače i aktivační poplatek. Vedle toho operátor nabídne tři doplňkové balíčky.
Postavou reklamní kampaně T-Mobilu se stale americký herec akčních filmů Chuck Norris, který bude zároveň vystupovat i ve vánoční kampani operátora.
Satelitní příjem využívá 29 procent domácností a je tak druhým nejčastějším způsobem příjmu televizního signálu. Satelit by si podle ČTÚ vybralo 48 procent uživatelů, kteří uvažují o změně způsobu příjmu.