Lidé ze Sony podotýkají, že zejména v Číně bude spuštění prodeje těchto přístrojů problematické kvůli napjatým vztahům mezi americkým internetovým gigantem a čínskými úřady. V Japonsku a Evropě vypadá situace schůdněji, i tam ale bude muset Sony zajistit lokální úpravu nabídky.
Data, kdy se prodej v regionech mimo Spojené státy spustí, odmítla Sony sdělit. Na dotaz, zda to bude během příštího roku, nechtěli manažeři koncernu nic slíbit.
Čína je pro Sony významným trhem pro svou velikost a počet internetových uživatelů. Google ale své vyhledávací servery z Číny v březnu přestěhoval na protest proti cenzuře a budoucnost jeho aktivit je v nejlidnatější zemi světa nejistá.
Google TV od Sony nabízí vedle běžného televizního programu také internetový obsah, například videoklipy YouTube, a internetové vyhledávání od Googlu jako v osobním počítači. Divák si tak například může najít informace o sportovním týmu během vysílaného utkání, napsala agentura AP.