"Růst z prvního pololetí pokračoval i ve třetím čtvrtletí, což nám dává solidní základ pro celý rok," sdělil ředitel Nestlé Paul Bulcke. Ve čtvrtém čtvrtletí se podle něj firma bude muset vypořádat s méně příznivou srovnávací základnou.
Nestlé svoje výrobky prodává pod širokou škálou značek, například Kit Kat, Nestlé, Perrier nebo Haagen-Dazs. V České republice vyrábí cukrovinky v závodech Zora Olomouc a Sfinx Holešov, které prodává pod tradičními českými značkami Orion, Bon Pari, Deli či Studentská pečeť. Nestlé dodává na český trh například i kávu Nescafé či koření Maggi.
Tržby za prodej potravin a nápojů od ledna do září činily asi 77 miliard švýcarských franků. Nebýt slabého dolaru, mohly být tržby ještě o 2,7 procenta vyšší. Nestlé si pomohla i tím, že mohla na některých trzích zvyšovat ceny.
Nestlé se v poslední době zaměřila na úpravu portfolia a například prodala zbývající podíl ve společnosti Alcon. Ta se zabývá péčí o oči, což do aktivit Nestlé nezapadalo. Akcie koupil švýcarský farmaceutický koncern Novartis, který je na rozdíl od Nestlé z oboru.