"Nikdy předtím jsme v prvních devíti měsících roku neprodali více vozů než letos. V tomto kurzu pokračujeme. Výrazně přitom chceme přidat právě na globálních růstových trzích v Rusku, Indii a v Číně. Současně chceme posílit svou dobrou pozici v Evropě," uvedl v tiskové zprávě Winfried Vahland, předseda představenstva společnosti Škoda Auto. Za celý rok 2010 očekává výrazné zlepšení prodejů a provozního výsledku oproti loňsku, kdy automobilce klesl čistý zisk o 68 procent na 3,46 miliardy korun. Tržby firmy se propadly o 6,2 procenta na 187,8 miliardy Kč. Přesto ale firma v roce 2009 prodala rekordních 684.200 vozů.
Škodě se daří na mimoevropských trzích. Od letošního ledna do září prodala v Číně 134.470 vozů, což je ve srovnatelném období téměř o 65 procent více loni. V Indii prodala firma o třetinu více aut, 14.224 vozů. Prodeje stoupaly také v západní Evropě, kromě Německa. "Podíl na pozitivním vývoji měly podstatné nárůsty prodejů především ve Velké Británii, Francii, Španělsku, Rakousku, Belgii a ve Švýcarsku," uvedl mluvčí firmy Rudolf Dreithaler.