Za provozní ztrátou stála především divize mobilních telefonů, která prodělala rekordních 304 miliard wonů. Divize se dostala do potíží kvůli zpožděním při uvádění nových produktů na trh, nedostatku populárních modelů a pomalé reakci na rychlý růst poptávky na trhu s chytrými telefony. LG je třetím největším výrobcem mobilních telefonů na světě.
"Domnívám se, že největším problémem strategie LG v oblasti chytrých telefonů je, že firma špatně posoudila situaci na trhu a reagovala se zpožděním. Protože však v této oblasti značně investuje do vývoje a výzkumu, mohla by své zpoždění dohnat," upozornil jeden z analytiků makléřské společnosti SK Securities.
Dodávky mobilních telefonů LG meziročně klesly o deset procent na 28,4 milionu kusů. LG je rovněž druhým největším výrobcem televizorů na světě. V současnosti se však v tomto sektoru potýká s rostoucí cenovou konkurencí. Prodej televizorů LG s plochou obrazovkou nicméně stoupl o 37 procent na rekordních 6,6 milionu kusů.