Výsledky překonaly odhady analytiků, kteří podle agentury Thomson Reuters čekali v průměru zisk 1,07 bilionu wonů. Provozní zisk se zvýšil o 28 procent na 751,8 miliardy wonů a tržby posílily o devět procent na 8,785 bilionu wonů. Podíl vozů automobilky na světovém trhu vystoupil za čtvrtletí na 5,5 procenta z 5,1 procenta v předešlém čtvrtletí.
Hyundai podle analytiků v letošním posledním čtvrtletí díky uvádění nových modelů na trhy co do výsledků předčí globální konkurenty. Pátý největší producent automobilů na světě uvede ještě letos ve Spojených státech nejprodávanější kompaktní vůz Elantra a na domácím trhu nové verze modelů Accent a Grandeur.
Akcie Hyundai od počátku roku vzrostly o 42 procent. Výrazně tak překonávají výkon korejského akciového trhu, jehož hlavní index letos získává 14 procent.
Hyundai těží ze zlepšování kvality a image svých vozů v době, kdy japonští konkurenti v čele s Toyotou se vzpamatovávají ze série rozsáhlých stahování svých aut do servisů a zápolí se silným kurzem jenu. "Hyundai vytvořil solidní strukturu výroby a dodává své produkty s nejnižšími náklady," řekl poradce japonské investiční firiy Chibagin Asset Management Fudžio Ando. "Mají také některé z nejznámějších a nejvyhledávanějších návrhářů světa, zatímco japonští výrobci stále používají jen domácí designéry. Japonsko má málo šancí tuto bitvu vyhrát," dodal.
Hyundai předloni v listopadu oficiálně zahájil sériovou produkci osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Kia začala v prosinci 2007 výrobu svých automobilů na Slovensku u Žiliny.