"Cílem instituce má být ochrana zákazníků a dobré pověsti trhu před neseriózními hráči a nekalými praktikami. Do konce tohoto týdne bychom měli mít hotový etický kodex," uvedl Čupr. Dodal, že k asociaci se hlásí zhruba 80 procent firem na trhu.
Slevomat také rozšířil svou působnost na Slovensko a plánuje expanzi do dalších zemí na jihu a východě Evropy, kam dosud nedosáhla americká skupina Groupon.
Trh hromadných nákupů za zvýhodněnou cenu zažívá v Česku nebývalý rozmach. Za sedm měsíců od chvíle, kdy na trhu vznikl první server Slevomat.cz, se objevilo přes 80 podobných webů. V příštím roce by měl objem trhu překonat jednu miliardu korun.
Slevomat.cz má v současnosti přes 100.000 uživatelů, kterým ušetřil přes 100 milionů korun. V průměru vydá 2500 kuponů denně. Server uživatelům každý den nabízí slevu na předjednanou službu či produkt ve výši 40 až 90 procent. Sleva se aktivuje naplněním stanoveného počtu zájemců, což je obvykle 15 až 20 lidí, což obchodníkovi zaručí určitý objem odběru.