Generální ředitel společnosti Herbet Hainer uvedl, že Adidas by chtěl v budoucnosti získat vedoucí pozici na čínském trhu a již v příštím roce se hodlá dostat na druhou příčku. Nyní je firma v Číně na třetím místě za americkým rivalem Nike a čínským konkurentem Li Ning.
Společnost Adidas již minulý týden představila nový podnikatelský plán, který v příštích pěti letech počítá se silným růstem tržeb. Společnost tak pokračuje ve své snaze předstihnout rivala Nike a stát se jedničkou na světovém trhu se sportovním zbožím.
Začátkem měsíce firma oznámila, že v letošním třetím čtvrtletí zvýšila čistý zisk meziročně o 25 procent na 266 milionů eur (6,5 miliardy Kč) díky silné poptávce po fotbalovém zboží a obnovenému růstu čínských aktivit. Čtvrtletní tržby stouply o pětinu na 3,47 miliardy eur.
pmh dvd