Vodafone vyměnil počítačový zákaznický systém za stamiliony

23.11.2010 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 23. listopadu (ČTK) - Tuzemský mobilní operátor Vodafone investoval rekordní sumu do nového systému péče o zákazníky. Umožní jim rychlejší aktivaci služeb a úplnou kontrolu nad výdaji. Uvedli to zástupci firmy na dnešním setkání s novináři. Výši investice odmítli zveřejnit, ale podle odhadu expertů to byly stovky milionů korun.

"Nový systém představuje největší jednorázovou investici do systémů péče o zákazníky v celé historii Vodafonu respektive Oskara. Zákazníky od nynějška budeme po dobu několika měsíců průběžně kontaktovat a informovat je o změnách a vylepšeních, které systém přinese," uvedl Martin Horčička, který má ve Vodafonu projekt na starosti. Software dodaly firmy IBM a Accenture.

Systém má zjednodušit portfolio služeb Vodafonu a umožnit všem zákazníkům využívat nejnovější nabídky. Zákazníci s předplacenými službami si budou moci nově aktivovat tarify a balíčky, které byly dříve k dispozici pouze klientům s paušálními službami.

Vodafone bude převádět telefonní čísla na nový systém ode dneška po dobu několika měsíců. První zákaznická čísla, které Vodafone do nového systému přenese, budou čísla zákazníků s předplacenými kartami. V průběhu roku 2011 budou následovat čísla zákazníků s paušálem a firemních zákazníků.

Vodafone bude svým zákazníkům poskytovat informace o změnách, které se jich týkají, prostřednictvím SMS. Zákazníci také ode dneška najdou informace o zavádění nového systému případně o změnách týkajících se jejich telefonního čísla na webové stránce www.vodafone.cz/zlepsujeme.

Platforma Vodafone OneNet, která nyní poskytuje přehled o nákladech na telekomunikační služby a nabídky šité na míru firemním zákazníkům, zůstane nezměněna.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK