KONEČNĚ MOŽNOST VOLBY!

05.03.2003 | , Tiscali
Domovská stránka


perex-img Zdroj: Finance.cz

Tiscali pro vás připravila inovovanou hlasovou službu Tiscali Call Profi, která je založená na předvolbě operátora (či pevné volbě operátora) - tzv. Carrier pre-selection.

 

Inovovat hlasové služby si mohla společnost Tiscali dovolit díky tomu, že se jí podařilo uzavřít smlouvu o poskytování služby pevná volba operátora s dominantním telekomunikačním operátorem, Českým Telecomem.
Služba Tiscali Call Profi je vhodná zejména pro menší a střední společnosti, ale i pro pobočky velkých firem a firmy využívající dial-up připojení na Internet (prostřednictvím modemu a telefonní linky vč. ISDN).

Kromě základních výhod, jakými jsou zřízení služby zdarma, vteřinová tarifikace či on-line výpisy hovorů na Internetu, tato služba přináší hlavně výrazné úspory na telefonních poplatcích, a to až v řádu desítek procent. Neméně důležitým přínosem je i zjednodušené volání a jeho větší komfort. Odpadá totiž nutnost vytáčet předvolbu operátora (prefix) či instalovat speciální směrovací zařízení. Vše potřebné je již totiž nastaveno přímo na telekomunikační ústředně poskytovatele přístupu (Český Telecom). Ani na zákazníkově připojení do telekomunikační sítě se nic nemění a zákazníkovi zůstává stávající telefonní číslo.

Předvolba operátora funguje tak, že ústředna provozovatele přístupu (Českého Telecomu) rozpoznává číslo volajícího a přiřazuje mu předvolbu operátora (v našem případě Tiscali). Dále prochází tento hovor přes bránovou ústřednu, která ho směruje do sítě Tiscali a v rámci sítě Tiscali odchází hovor k volanému účastníkovi, který již může být zákazníkem jakékoliv telekomunikační sítě na světě včetně sítí mobilních.

Vzhledem k tomu, že díky stávajícímu stavu liberalizace telekomunikačního trhu není možné směrovat všechny hovory do sítí alternativních operátorů, některé typy hovorů jsou stále směrovány do sítě Českého Telecomu. A těmi jsou příchozí hovory, volání na čísla začínající 800 a 900, dále tísňová volání a volání na čtyř- až šestimístná čísla začínající číslicí 1 (tzv. spec. služby). Jak jsme již uvedli, tato volání budou nadále směrována do sítě stávajícího operátora, zákazníci tak nemusejí mít obavy, že se jim na tato čísla nepodaří dovolat.

Velice důležitou a z hlediska úspor nejzajímavější součástí služby Tiscali Call Profi je volání na Internet. Tato volání lze s Tiscali realizovat za velice příznivé ceny začínající již od 0,94 Kč za minutu spojení a uspořit tak až 60 % na telefonních poplatcích.

Pro názornost se podívejte na příklad úspor firmy, jejíž měsíční účet je ve výši kolem 10 000 Kč za měsíc:

 

Stávající účet u Českého Telecomu (tarif Business Standard)

Nový účet u Tiscali

Místní hovory

1 200 Kč

1 157 Kč

Meziměstské hovory

2 500 Kč

1 654 Kč

Volání do mobilních sítí

1 500 Kč

1 210 Kč

Mezinárodní hovory - Německo

3 400 Kč

2 186 Kč

Internet - špička

1 100 Kč

746Kč

Tato firma s Tiscali ušetří 2 800 Kč za měsíc neboli 33 000 Kč za rok, což je přepočteno na procenta více než 28 %!
Když budeme počítat dále, zjistíme, že tato firma bude s Tiscali volat oproti současnému stavu téměř 3,5 měsíce zdarma!

Kolik uspoříte vy, vám rádi sdělíme na telefonním čísle 226 026 188.

 Více informací o službě Tiscali Call Profi naleznete na T2B portále Tiscali na adrese http://tcp.t2b.cz. O ostatních službách i o novinkách u Tiscali se dočtete na adrese www.tiscali-business.cz.

Společnost Tiscali uvedla na trh hlasovou službu založenou na předvolbě operátora i pro domácí uživatele - jedná se o službu Tiscali Call. Informace o této službě naleznete na stránkách http://volani.tiscali.cz .

Zvolte si svého operátora - TISCALI!

Autor článku

 

Články ze sekce: Domovská stránka