K růstu přispěl hlavně prodej v Číně a na domácím, německém trhu. Na domácím trhu se prodej zvýšil o 22 procent, přestože celkový prodej aut v zemi klesl. V Číně automobilka prodala za leden až listopad 130.100 vozů a překonala již tak svůj celoroční plán, který počítal s prodejem více než 120.000 vozů.
Od počátku roku prodej vozů značky Mercedes-Benz stoupl o 12,5 procenta na 1,15 milionu vozů. Automobilka tak již prodala více vozů, než za celý loňský rok, kdy prodej činil 1,12 milionu vozů.
Včetně značek Smart, AMG a Maybach se prodej zvýšil o 14,2 procenta na 112.300 vozů, což byl rovněž rekord pro tento měsíc. Zájem o malé vozy značky Smart se však snížil o 27 procent, i když firma stále věří, že se jí podaří za celý rok prodat 100.000 vozů. Za jedenáct měsíců se prodalo 89.900 vozů Smart, o 16 procent méně než loni, napsaly agentury DPA a Reuters.