Bez zahrnutí prodeje pohonných hmot a při konstantních směnných kurzech se tržby zvýšily o 7,2 procenta. Mezinárodní maloobchodní firmy, jako Tesco, těží hlavně z globálního oživení ekonomiky, taženého hlavně Asií. Dvě třetiny tržeb a zisku Teska však pocházejí z domácího, britského trhu. Británie kvůli úsporným opatřením chystá v příštích měsících zvýšení daní a omezení veřejných výdajů, což zvyšuje obavy analytiků o další vývoj poptávky v zemi.
Tržby v Asii se ve čtvrtletí zvýšily o 11,6 procenta, v Evropě o 8,8 procenta a v Británii o 4,9 procenta. Tržby v Evropě a Británii zahrnují i prodej pohonných hmot. Nejvyšší růst firma díky expanzi zaznamenala v USA, kde při konstantních směnných kurzech stouply tržby o 35 procent.
Srovnatelné tržby, které nezahrnují nově otevřené či zavřené obchody, se v USA zvýšily o 9,8 procenta, hlavně díky vyšším nákupům před Dnem díkůvzdání. V Asii stouply o 4,3 procenta, v Evropě o 3,1 procenta a v Británii o 1,6 procenta, napsaly agentury AP a Reuters.
Tesco má ve více než 14 zemích světa přes 5000 obchodů. Divize Tesco Stores ČR vstoupila na tuzemský trh v roce 1996. Na loňském žebříčku deseti největších tuzemských obchodníků připadlo společnosti Tesco s odhadovanými tržbami 46,5 miliardy korun třetí místo.